Drumul catre posibilitati infinite a pornit in urma cu mai bine de 10 ani. In 2006, Myria a aparut ca un raspuns la nevoile consumatorului dornic de tehnologie moderna, la un pret accesibil. Totul a inceput cu un PC, au urmat investitiile in educatia romaneasca prin proiecte de responasbilitate sociala, apoi extinderea gamei de produse cu accesorii si periferice IT&C. Astazi, in universul Myria, gasesti sute de produse care transforma orice casa intr-un camin complet: tablete, smartphone-uri, dar si alte produse electrocasnice pentru bucatarie, sanatate si infrumusetare, care seteaza confortul de zi cu zi.

Aceasta viziune a fost imbratisata de romani, o dovada clara este ca in 2016 desktop-urile Myria au o cota de piata de 20 procente. Dorinta de evolutie continua ne-a indemnat sa continuam si sa crestem tot mai mult. Intr-un domeniu in continua schimbare, Myria a demonstrat ca se poate adapta si poate inova.